KOTON:
• Kreativno i inovativno.
• Orijentirani na kupca i tehnologiju.
• Okupljanje sezonskih trendova s jedinstvenim dizajnom.
• Ima neograničeno mnogo proizvoda i obilje dizajna.
KOTON ... Lider mode i maloprodaje u Turskoj.
Vizija:
Do 2023. godine na 5 kontinenata bit ćemo brend brze mode s najbogatijim i omiljenim kolekcijama.
Koton, koji ima 480 trgovina, uključujući 290 u Turskoj i 190 u inozemstvu, uz više od 800 prodajnih mjesta, namjerava postati marka brze mode s najbogatijim i najpopularnijim kolekcijama na 5 kontinenata 2023. godine.
Svojim kreativnim, inovativnim pristupom, orijentiranim prema kupcima i tehnologiji, Koton usvaja politiku spajanja sezonskih trendova s autentičnim dizajnom i nudi ih na prodaju na prikladnim lokacijama i po atraktivnim cijenama.
Sa svojim dizajnerskim timom, koji se sastoji od više od 220 mladih i iskusnih djelatnika, te više od 10.000 zaposlenih, Koton svojim kupcima svake godine nudi približno 30.000 različitih modela u više od 50 kolekcija.
Koton je u septembru 2015. premjestio svoj bogati sadržaj na Koton.com, a do tada je Koton.com postao najveća trgovina u Kotonu u drugoj godini nakon otvaranja s više od 3 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno i više od 20.000 dostupnih proizvoda na mreži.
1988. - Otvorena prva trgovina u Istanbulu
1995. - Organizacijski redizajn s fokusom na dizajn i proizvodnju
1996. - Prva trgovina u inozemstvu - u Münchenu
1999. - Pokrenut franšizni sustav
2001 - Proširili smo naš dizajnerski tim, povećali izbor proizvoda, započeli otvaranje velikih trgovina, prvi koraci prema tome da postanemo Fast Fashion brand
2002. - otvorene su nove trgovine na Bliskom istoku, u Rusiji i na Balkanu
2005. - Dosegao 100 trgovina u Turskoj, 39 trgovina u inozemstvu
2009. - postao 26. na listi najvrijednijih marki Turske (2. modni brend) (cijeni ga najveći turski poslovni časopis Capital)
2010. - Uspostavljen Kotonski radio koji se emitira uživo u svim kotonskim trgovinama
2011. - Ušli smo u nekoliko novih kategorija s kolekcijom kupaćih kostima (s kampanjom Alessandra Ambrosio), dječjom kolekcijom i kolekcijom Plus Size
2012 - Odabran je „Najviše cijenjeni i najpoželjniji ženski modni brend“ u anketi Udruženja ulagača Shopping Mall -a Turska vodeća kompanija za rizični kapital uspostavila je partnerstvo s Turkvenom.
2014. - Odabrano za tursku listu Superbrands
2015. - Ušla u kategoriju kozmetike s brendom Koton Beauty s više od 150 proizvoda.
Odabrani “Ženska modna marka s najviše povjerenja” od strane turskih kupaca. Na temelju studije BrandSpark Turkish Shopper iz 2015. godine. Četvrti put odabran za utvrdu "Najomiljeniji i najpoželjniji ženski modni brend" u istraživanju Udruge ulagača Shopping Mall -a Koton.com pokrenuo je uslugu internetske kupovine.
2016. - Pokrenut je DesignLab koji postavlja dizajn, boju, uzorak, tkaninu i trendove sezone pod vodstvom Ishama Sardouka.
Koton.com dosegao je više od 40 milijuna sesija i 20 milijuna jedinstvenih korisnika u prvoj godini nakon otvaranja.
Otvorene su naše ambiciozne kategorije robnih marki “Koton Jeans” i “Koton Kids”. Koton je otvorio svoju prvu high street trgovinu u Rumunjskoj, povećavši broj trgovina u ovoj zemlji na 16. Otvorene su prve trgovine Koton u Francuskoj (Pariz), Hrvatskoj, Maroku i Njemačkoj (Hamburg).
Pokrenut je sveobuhvatni poslovni model, a kupcima je ponuđena zbirka “Koton Handcraft”.